هزینه سفر به استرالیا
18 تیر, 1401

هزینه سفر به استرالیا

هزینه سفر به استرالیا که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است، موردی است که قبل از پا نهادن در این راه باید در نظر بگیرید.

استرالیا قدیمی‌ترین، مسطح‌ترین و خشک‌ترین قاره مسکونی بوده و همچنین کوچک ترین قاره جهان است. وسعت این قاره تنوع مناظر متفاوت و بی نظیری را فراهم کرده است.  

کشف زیبایی های طبیعی و بی نظیر استرالیا، جنگل ها و سواحل ماسه ای تا بزرگترین صخره های مرجانی و دیدن معماری و پویایی شهرهای استرالیا فقط گوشه ای از دلایل افراد برای سفر به استرالیا است. 

 

هزینه سفر به استرالیا

 

چه زمانی برای سفر به استرالیا مناسب است؟ 

هر زمان که تصمیم سفر به استرالیا را گرفتید، در نظر داشته باشید که موقعیت جغرافیایی این قاره باعث به وجود آمدن آب و هوای متفاوت شده است. درست در زمانی که در ایران وارد فصل بهار می شویم، در استرالیا آغاز فصل زمستان است و مانند هر کشوری، استرالیا در زمان‌های خاصی از سال شلوغ است. 

طبق تجربه، بهترین زمان برای سفر به استرالیا در فصل بهار و پاییز است، گرچه از نظر بسیاری از گردشگران، استرالیا در تمامی فصول زیبا است.  فارغ از آب و هوای مطبوع در فصل بهار و پاییز، هزینه پرواز های بین المللی به استرالیا در مقایسه با تابستان مقرون به صرفه تر است. 

بهار فصل گل های وحشی در استرالیا است . شکوفه ی درختان مختلف تمام باغ ها و مزارع را مزین می کند و جشنواره گل ها در سراسر کشور برگزار می شود.

طبیعت و حیات وحش جان تازه گرفته و زیبایی های استرالیا دو چندان شده است. اما پاییز استرالیا، طبیعتی کاملا شاعرانه را با مسیر های پوشیده از برگ های طلایی برای شما رقم می زند، پاییز در این کشور فصل فستیوال های مختلف و مهمی است.

 

ایران تا استرالیا 

مدت زمان کل پرواز از ایران تا استرالیا حدودا 13 ساعت است. که البته شهر مقصد در هزینه های سفر شما به استرالیا تاثیرگذار است. 

اکثرا افراد مقاصدی با فرودگاه های بین المللی همچون سیدنی، ملبورن و بریزبین را انتخاب می کنند. اگر مبدا شما پایتخت باشد، یک توقف حداقل 1 ساعته در دوحه یا دوبی خواهید داشت.

پرواز بعدی مستقیما به یکی از مقاصد ذکر شده در استرالیا خواهد بود. این سفر هوایی از تهران به استرالیا طبق آمار یکی از امن ترین ها ثبت شده است.

شایان توجه است که انتخاب شرکت هواپیمایی، تعداد افراد، و فصل منتخب شما برای سفر به استرالیا در هزینه ها تاثیرگذار است. 

 

هزینه سفر به استرالیا

 

اخذ ویزای توریستی استرالیا 

شما به عنوان یک گردشگر می توانید برای سفر، بازدید و سیاحت به استرالیا سفر کنید. برای سفر و بازدید از استرالیا شما باید ویزای تویستی استرالیا را تهیه کنید. مشخصا هدف شما از سفر به استرالیا نباید کار یا خدمات درمانی باشد.
 
ویزای توریستی یک ویزای موقت است که به شما امکان اقامت 3 تا 12 ماه را می دهد. 
 
از جمله مدارکی که برای تهیه این ویزا نیاز دارید : 
مدارک هویتی 
فرم درخواست این ویزا 
دعوتنامه 
تمکن مالی
انگشت نگاری
پاسپورت با 6 ماه اعتبار از تاریخی که قصد ورود به استرالیا را دارید 
مدارک و مستنداتی که اثبات کند شما دلیل کافی برای بازگشت به کشور خود را دارید. 
 
همچنین بخوانید: ویزای توریستی والدین 
 
 

میانگین هزینه سفر به استرالیا 

به صورت کلی اگر شما یکی از شهرهای مهم استرالیا را برای گردش در نظر گرفته باشید، باید قبل از سفر و با توجه به زمانی که برای سفر خود در نظر گرفته اید، بودجه بندی کنید. 
 
برای سفر به استرالیا، هم از طریق تور و آژانس های مسافربری می توانید اقدام کنید و هم می توانید چمدانتان را آماده کنید و بلیط به مقصد مورد نظر در استرالیا را بگیرید. 
 
شما باید 2 بلیط تهیه کنید، از تهران به دبی یا دوحه و یک بلیط هم برای شهر مقصد در استرالیا.
 
با توجه به تنوع هتل ها در استرالیا بسته به بودجه بندی که در نظر گرفته اید، از بین هتل های 2 ستاره تا 5 ستاره می توانید به تعداد نفرات رزرو کنید. شما شانس اجاره آپارتمان را هم در استرالیا دارید. 
 
به لیست جاهای دیدنی که تهیه کردید نگاهی بیاندازید و پیشاپیش نوع و هزینه حمل و نقل را نیز محاسبه کنید. 
 
تنوع غذا ها در استرالیا بی نظیر است، پس حتما یک بودجه اختصاصی را برای امتحان کردن غذا های جدید استرالیا کنار بگذارید. 
 
 
هزینه سفر به استرالیا
 

 

ویزای توریستی با شادا 

سفر به استرالیا و بازدید از جاذبه های توریستی این کشور، تجربه ی بی نظیری است. این تجربه ی بی نظیر نیازمند راهنمایی حرفه ای و تخصصی است.
 

جهت مهاجرت به استرالیا می توانید فرم ارزیابی رایگان مجموعه شادا را تکمیل و ارسال فرمایید، در نظر داشته باشید که شما از طریق ویزای توریستی استرالیا، نمی توانید اقامت این کشور را دریافت نمایید و این ویزا فقط یک ویزای موقت به منظور گردشگری و بازدید از این کشور می باشد و لازم است پس از اتمام مدت ویزا، به کشور خود بازگردید. 

 

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر