سازمان نقشه برداری و علوم فضایی استرالیا
26 خرداد, 1400

سازمان نقشه برداری و علوم فضایی استرالیا

 

سازمان سازمان نقشه برداری و علوم فضایی استرالیا (Surveying and Spatial Sciences Institute) و یا همان (SSSI) ( تری پل اس آی ) یک انجمن حرفه ای برای نقشه برداران و کارمندان علوم فضایی است و به برنامه ریزی، طراحی و مدیریت، تجزیه تحلیل و انتشار اطلاعات مربوط به زمین ، دریا یا  فضا میپردازد این سازمان برای عنوان شغلی نقشه بردار در سیستم مهاجرت استرالیا کار ارزیابی و معادل سازی مدارک را انجام میدهد.

با توجه به اینکه تنها عنوان شغلی ای که در این سازمان ارزیابی میشود مهندس نقشه بردار (Surveyor) میباشد، این سازمان به سازمان مهندسین نقشه بردار استرالیا نیز شناخته شده است. در این سازمان افرادی واجد شرایط اند که دارای مدرک تحصیلی نقشه برداری (رشته های مهندسی عمران، گرایش نقشه برداری) و حداقل معادل با لیسانس استرالیا باشند.

برای ارزیابی مدارک باید کلیه مدارک توسط پست به  این سازمان ارسال گردد. هزینه ارزیابی 750 دلار استرالیا میباشد و بازه بررسی مدارک جهت صدور ارزیابی حدود یک ماه است و اعتبار ارزیابی این سازمان به مدت دو سال از زمان صدور است.

سوالی که برای تمامی متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق رشته مهندسین نقشه برداری ایجاد می شود این است که باید چه مدارکی را برای ارزیابی به سازمان SSSI ارسال کنیم به همین منظور اصلی ترین مدارک که شما باید آماده کنید شامل موارد زیر می شود.

  • اپلیکیشن درخواست ارزیابی؛
  • دانشنامه و ریز نمرات دانشگاهی ؛
  • مدرک زبان انگلیسی (معادل آیلتس 6 یا 50PTE   ) ؛
  • مدارک هویتی؛
  • سرتیفیکیت ها، پروانه های نظام مهندسی و کلیه مدارکی که نشان دهد شما یک نقشه بردار متخصص هستید.
  • گواهی تایید سوابق شغلی حرفه ای توسط کارفرما و یا اگر خویش فرما هستید توسط همکاران متخصص شما؛
  • خلاصه ای از سوابق شغلی و تجربه کاری حرفه ای شما
  • CPD شما طی دو سال اخیر 

به دلیل نیاز مبرم استرالیا به متخصصان در رشته نقشه برداری SSSI و تعداد نسبتا کم درخواست کنندگان، متقاضیان اخذ ویزای مهارتی برای این عنوان شغلی؛ در مقایسه با سایر عناوین شغلی شانس بیشتری برای دریافت دعوت نامه با امتیاز کمتری دارند.کسانی که ارزیابی آنها از طرف سازمان نقشه برداری استرالیا مثبت باشد ممکن است توسط ایالت های کوئینزلند، نیو ساوت ولز و ساوث استرالیا دعوتنامه دریافت کنند. 

 

 

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر