دامپزشکان در استرالیا
07 شهریور, 1401

دامپزشکان در استرالیا

علوم دامپزشکی سابقه نسبتا کوتاه و مفیدی در استرالیا دارد. چهار دانشکده دامپزشکی در قرن بیستم در استرالیا تاسیس شد و در ادامه در قرن بیست و یکم استرالیا بیشتر از هر کشور غربی دیگری سرانه دانشکده های دامپزشکی را دارد.

 

 

طبیعت وحشی و نایاب استرالیا بیش از هر دلیل دیگری، این کشور را به مقصد دامپزشکان تبدیل کرده است. همچنین گوناگونی حیوانات در استرالیا باعث شده است که کمبود عنوان شغلی دامپزشک در بسیاری از مناطق استرالیا بیش از پیش احساس شود. 

 

همه چیز درباره سازمان ارزیابی AVBC در استرالیا 

برای مهاجرت به استرالیا تحت هر عنوان شغلی و برای ویزاهای مهارتی، مهارت ها و تخصص متقاضیان ارزیابی میشوند، این بررسی اولیه بر عهده سازمان های ارزیابی در استرالیا است. 
نزدیک به چهل اداره و سازمان ارزیابی در استرالیا به بررسی و تایید صلاحیت افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند میپردازند. هر دسته از عناوین شغلی، سازمان ارزیابی مختص به خود را دارد و متقاضیان باید بر اساس درخواست ها و نیازمندی های همان سازمان یا اداره ارزیابی به تهیه مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام کنند. 
مثلا یکی از بزرگترین سازمان های ارزیابی در استرالیا، سازمان VETASSESS است. دریافت اسسمنت یا همان ارزیابی مثبت توسط سازمان ارزیابی مربوطه قدم اول برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزاهای مهارتی است. البته که دانش و تجربه موسسه مهاجرتی که با آن ها همکاری میکنید نیز در رسیدن به نتیجه مطلوب، تاثیر بسیار زیادی دارد.  
حال اگر تحت عنوان شغلی دامپزشک برای مهاجرت به استرالیا اقدام میکنید باید بدانید که سازمان ارزیابی AVBC مسئول ارزیابی و تایید صلاحیت متقاضیان است. 

 

دامپزشکان در استرالیا

 

سازمان AVBC یا همان شورای هیئت‌های دامپزشکی استرالیا، که مخفف The Australian Veterinary Boards Conference است از سال 1985  به منظور ارائه فرصتی به هیئت‌های مختلف دامپزشکی ایالتی و قلمروی برای بحث در مورد موضوعات مؤثر بر عملکرد علم دامپزشکی در استرالیا و کمک به استانداردسازی عملکرد قابل قبول دامپزشکی راه‌اندازی شد. 
شورای هیئت‌های دامپزشکی استرالیا (AVBC) در دسامبر 1999 با توافق هیئت‌های دامپزشکی ایالتی و قلمرو استرالیا و شورای دامپزشکی نیوزلند در ویکتوریا تشکیل شد. هدف آنها ایجاد یک نهاد حقوقی برای ارزیابی دامپزشکان خارج از کشوری که مایل به مهاجرت به استرالیا هستند با اختیار از طرف همه مقامات بود. انگیزه، واگذاری آزمون ملی دامپزشکی از دولت فدرال به هیئت ها بود. 
یکی از راه هایی که دامپزشکان میتوانند برای مهاجرت به استرالیا برگزینند، از طریق ویزا های کاری و مهارتی است. ویزا های مهارتی و کاری استرالیا بسیار پر طرفدار هستند. با توجه به سابقه کار و مهارت های متقاضیان، میتوان برای این ویزای استرالیا اقدام کرد. همان طور که میدانید سیستم ویزا های اسکیل ورکر استرالیا مبتنی بر امتیاز بندی است. از جمله مواردی هم که در این سیستم مورد ارزیابی است، سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، وضعیت تاهل، نمره زبان و ... است. 

 

موسسه شادا 

شرایط و معیار های افراد در انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به استرالیا، نفش مهمی را ایفا میکند. چرا که این کشور با توجه به گوناگونی ویزا هایی که تا به امروز ارائه کرده است، مسیر مهاجرت را برای همگان هموار کرده است. 
مشاورین حرفه ای در موسسه شادا با توجه به شرایط شما بهترین مسیر برای مهاجرت به استرالیا را برای شما ترسیم خواهند کرد.
با ما در ارتباط باشید. 

 

 

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر