دلایل مهاجرت به استرالیا
17 فروردین, 1400

دلایل مهاجرت به استرالیا

استرالیا کشوری است مملو از مناظر دیدنی  بکر ، جالب و  مشهور مانند مناطق دور افتاده، دست نخورده طبیعی و سواحل زیبا و همچنین فرصت های شغلی بسیار خوبی در شهرهایی مانند سیدنی ، بریزبن ، گلد کوست آدلاید ، پرت و ملبورن وجود دارد.

ناگفته نماند ،  ایالت های مختلف دیگری به صورت منطقه ای  وجود دارند که به طور فعال مهاجران ماهر جدیدی را جذب می کنند تا به رشد و دارایی آنها کمک کنند.

فرهنگ این کشور نیز بسیار متنوع است زیرا جمعیت این کشور ترکیبی عالی از قومیت های مختلف است و در حال حاضر بیش از 25 میلیون نفر جمعیت دارد.

امکانات و اعتبارات فراوانی به تعداد زیادی از مهاجران تعلق می گیرد که هر ساله به استرالیا می روند.

بنابراین ، اگر قصد دارید به زودی به هر کشور خارجی مهاجرت کنید ، باید از دلایل انتخاب مردم برای مهاجرت به استرالیا آگاه باشید.

 

 

1. فرصت های شغلی متعدد:

 

به دلیل رشد سریع اقتصادی استرالیا ، تعداد صنایع در حال گسترش است. بنابراین ، مشاغل در حال رونق است و فرصتهای شغلی متعددی برای مهاجران ماهر فراهم است.

 

 

2. کیفیت زندگی:

 

در واقع بدون تردید مردم در استرالیا از زندگی با کیفیتی بالا برخوردار هستند.

سطح کم جمعیت، با آلودگی کم و هوای تازه  همراه با مناظر طبیعی عالی و مناطق زیبا، مواردی است که باعث می شود مردم این کشور را به عنوان خانه خود انتخاب کنند.

استرالیایی ها به سبک زندگی آرام خود معروف هستند. بنابراین ، آنها زمان استراحت با دوستان و خانواده را واقعاً مهم می دانند.

همچنین ، تعادل کار و زندگی در اینجا یک هنر تلقی می شود که بیشتر استرالیایی ها آن را به طور کامل انجام می دهند. مهمانی ها ، گردهمایی ها و پیک نیک های خانوادگی قسمت های مهم زندگی روزمره استرالیایی ها است.

 

 

3. سیستم مراقبت های بهداشتی عالی:

 

سیستم مراقبت های بهداشتی در استرالیا به عنوان بهترین سیستم در جهان شناخته شده است زیرا بیمارستان و هزینه های درمانی شهروندان را در بیمارستان های دولتی تحت پوشش  رایگان قرار می دهد و این مسئله برای خانواده های بزرگ بسیار مفید است.

آنها همچنین با کشورهای خاصی توافق نامه متقابل دارند ، بنابراین بازدید کنندگان می توانند در صورت لزوم به دارو دسترسی پیدا کنند. بنابراین ، اگر این یکی از نگرانی هایی است که شما را آزار می دهد، پس با خیال راحت به استرالیا مهاجرت کنید.

 

 

4. آلودگی کم هوا:

 

با آلودگی کمتر هوا ، استرالیا بر خلاف سایر کشورها که آلودگی بالایی دارند ، محیطی عالی و سالم را برای ساکنان و مسافران فراهم می کند.

 

 

5. سیستم آموزشی با کیفیت بالا:

 

استرالیا شامل یک سیستم آموزش عالی خارق العاده است و رتبه در رتبه بندی جهانی است. تعداد دانشجویان بین المللی هر ساله در حال افزایش است.

در واقع ، این کشور شامل دانشگاه ها و مدارس معتبر متعددی است. علاوه بر این ، مدارس ابتدایی و متوسطه اداره شده توسط دولت به صورت اجباری رایگان هستند.

 

 

6. مناظر فوق العاده و آب و هوای دلپذیر:

 

گردشگری در استرالیا نیز شهرت جهانی دارد. آب و هوا در استرالیا نسبتاً مطبوع است.با زمستان های معتدل و تابستان های گرم.

این آب و هوا مکمل دیدنی های  نفسگیر این کشور مانند حومه های شهری جذاب ، سواحل فوق العاده ، سازه های زیبا از صخره ها و ... است .

با در دسترس بودن سواحل متعدد و گسترش خط ساحلی بیش از 36000 کیلومتر ، استرالیایی ها بیشتر در سواحل مستقر می شوند. علاوه بر این ، ساکنان اینجا از فعالیت هایی مانند پیاده روی ، اردو زدن و ماهیگیری لذت می برند.

علاوه بر این ، این کشور بیش از 500 پارک ملی دارد.

 

7. جامعە چند فرهنگی آرام:

 

استرالیا عمدتا از ساکنان انواع فرهنگ ها و زمینه ها تشکیل شده است.

برخلاف کشورهایی که تقسیمات و مرزها مشخص است ، سیستم طبقاتی در استرالیا مطرح  نیست. ساکنان بسیار پذیرا و دارای رفتاری دوستانه هستند.

 

 

8. گزینه های مختلف سرگرمی:

 

می توان به راحتی به سبک زندگی متعادلی در استرالیا دست یافت  گزینه های زیادی برای تفریح از نمایش های اپرا و نمایش های هنری گرفته تا رویدادهای مختلف ورزشی بین المللی وجود دارد ، در استرالیا همه چیز وجود دارد.

 

 

9. بدون مانع زبانی:

 

مردم در استرالیا اصطلاحات بومی و لهجه منحصر به فرد خود را دارند ، اما بیشتر آنها انگلیسی را می فهمند و صحبت می کنند. بنابراین برقراری ارتباط با آنها کاملاً آسان است.

 

 

10. سهولت دسترسی به خدمات عمومی:

 

تهیه آب ، گاز و برق در استرالیا بسیار آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید.حتی درصورتی که بخواهید ارائه دهنده خدمات را تغییر دهید ، ارائه دهنده جدید با برقراری ارتباط با ارائه دهنده قبلی همه چیز را ترتیب می دهد. همچنین ارائه دهندگان خدمات به راحتی به شما تخفیف می دهند.

 

 

11. ثبات مالی:

 

رشد اقتصادی استرالیا برای بیش از 15 سال تقریباً ثابت است و بنابراین هر ساله افراد بیشتری به این کشور مهاجرت می کنند تا در مقایسه با شغل کشورهای خود ، دستمزد یا حقوق بیشتری کسب کنند.

در حالی که استرالیا هزینه زندگی بالاتری دارد (مانند غذا ، اجاره و غیره) با داشتن بسیاری از پروژه های سرگرمی رایگان و اجتماعی ، سطح زندگی بسیار بالایی دارد .

 

 

12. سیستم مهاجم مهاجرت:

 

از سال 1920 ، برنامه مهاجرت استرالیا واقعاً برای مهاجران مناسب و قابل دسترس است.

علاوه بر این ، گزینه های ویزا برای زوجین مناسب است و نمایندگان مهاجرت فارغ از کشوری که به آن تعلق دارند ، به طور فعالانه به افراد علاقه مند کمک می کنند.

 

 

13. غذا:

 

استرالیا خانه برخی از مواد غذایی عالی با تعداد زیادی فست فود زنجیره ای، چندین رستوران دارای ستاره میشلن ، رستوران های معمولی و کافه های مختلف است.

علاوه بر این ، در اینجا گزینه های غذایی نیز از چینی و ایتالیایی گرفته تا ویتنامی اصیل  وجود دارد.

 

 

14. فرهنگ قهوه:

 

اگر عاشق قهوه هستید ، استرالیا می تواند یکی از بهترین مقاصدی باشد که می توانید در آن مهاجرت کنید.

این کشور به دلیل فرهنگ قهوه کاملا شناخته شده است و کافی شاپ های بی شماری را در شهرهای مختلف خواهید یافت.

 

15. مسیر اخذ شهروندی:

 

اقامت دائم در استرالیا در واقع می تواند شرایط تابعیت استرالیا را برای شما فراهم کند.

 استرالیا همچنین تابعیت دوگانه را به رسمیت می شناسد و بنابراین نوزادانی که از ساکنان دارای اقامت دائم متولد می شوند می توانند درخواست تابعیت و شهروندی استرالیا را انجام دهند.

 

 

16. امنیت:

 

استرالیا به دلیل میزان کم جرم و جنایت در مقایسه با سایر کشورهای جهان شناخته شده است . علاوه بر این ، طبیعت متمرکز مردم استرالیا این کشور را به مکانی امن برای زندگی تبدیل کرده است.

 

17. ورزش ها:

 

برای استرالیایی ها ، ورزش یک وسواس ملی است و میزان مشارکت در ورزش نیز بسیار بالا است. محبوب ترین ورزش ها شامل کریکت ، راگبی ، فوتبال و ... است.

همچنین ، هر حومه یا شهر دارای زمین های نت بال و تنیس ، باشگاه های ورزشی ، بولینگ و غیره است.

 

 

18. یک کشور سرسبز:

 

پارک ها یکی از موضوعات محبوب هر شهر در استرالیا است و در حالی که در این کشور هستید ، همراه با منظره شهر هرگز از یک مکان سبز دور نخواهید بود.

 

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر