07 تیر, 1400

مشاغل برتر مورد تقاضا در استرالیا در سال‌های 2021

پرستاری و کادر پزشکی
 
کشور استرالیا به خاطر فاکتورهای بسیار زیادی به عنوان بهترین مکان برای مهاجرت پرستاران شناخته می شود. پرستاری جزو آن دسته مشاغلی در استرالیا است که به دلیل سن بازنشستگی معمولا پایین، همواره نیاز به استخدام پرستار جدید در هر سال افزایش می‌یابد. همچنین در  استرالیا فرآیند ورود به بازار کار برای پرستاران در مقایسه با سایر کشورها بسیار ساده تر است.
صنعت مراقبت‌های بهداشتی در طی 5 سال اخیر بیشترین افزایش و رشد را داشته است و انتظار می‌رود این روند تا سال 2022 ادامه داشته باشد. مشاغلی که بیشترین تقاضا را در این صنعت دارند، پرستاران رجیستر شده، مراقبان معلولان ، پرستاران شخصی سالخوردگان و پشتیبانان پرستاری است.
 
 
برنامه نویس نرم افزار و IT
 
امروزه در همه دنیا نیاز فزاینده ای در صنعت فناوری برای توسعه‌دهندگان نرم افزار با توانایی‌های مختلف وجود دارد، مانند افرادی که در حوزه طراحی سایت و اپلیکیشن فعالیت می‌کنند. در واقع، طبق یک گزارش از سال گذشته، 9 شغل از لیست 15 شغل  برتر مربوط به طراحان UI / UX، مهندسان نرم افزار و توسعه ‌دهندگان وب بوده است.
 
 
تجار و کارشناسان متخصص ساخت و ساز
 
صنعت ساخت و ساز همیشه به تکنسین‌ها و کارگران ماهر مانند برقکاران، نجاران و لوله کش ها نیاز دارند، تعجب‌آور نیست که رتبه این مشاغل در لیست حرفه‌های مورد تقاضای بسیار بالا باشد. تقاضا برای کارگران غیر ماهر نیز در این حوزه وجود دارد. بنابراین اگر در این نوع کارها باتجربه باشید، شرایط مهاجرت راحت‌تری خواهید داشت.
 
 
معلمان
 
اگرچه استرالیا در گذشته با تقاضای زیادی برای جذب معلمان مهاجر  تنها برای مدارس ابتدایی وجود داشت اما در سال‌های اخیر این روند تغییر کرده است. در سالهای اخیرتقاضای جذب افراد متقاضی شغل معلمی برای این کشور به ویژه در مدارس متوسطه به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل معلمی در لیست سقف‌های شغلی، رتبه بسیار بالایی دارد.
 
مدیر بازاریابی و تبلیغات
 
همانند نیاز بازار به توسعه‌دهندگان نرم در سراسر دنیا، تقاضای بسیار زیادی برای مدیران مختلف در زمینه‌های بازاریابی و تبلیغات وجود دارد. بنابراین اگر در این نوع مشاغل تجربه و مهارت دارید احتمالا کارتان برای مهاجرت آسان باشد.
مهاجرت همیشه به نفع نیروهای ماهر در استرالیا بوده است، بنابراین اگر شما در این زمینه نقش مدیریتی یا حرفه‌
ای دارید یا از مهارت خاصی برخوردار هستید شرایط خوبی برای استخدام دارید.
 
کارگران مکانیک خودرو و مهندسی خودرو
 
مکانیک موتور در سراسر استرالیا مورد تقاضا  بسیار است و اگر در یک حوزه تخصصی مانند برق خودرو، مکانیک گیربکس اتوماتیک، مکانیک تهویه هوای خودرو یا مکانیک ترمز هستید فرصت خوبی برای مهاجرت کاری به استرالیا خواهید داشت.
این دسته شامل کارگران فلزکار و جوشکار هم می‌شود. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید تقاضا برای تخصص‌های خاص در ایالات مختلف استرالیا متفاوت است.
 
مهندسین
 
اگرچه ممکن است در لیست صنایع و مشاغلی که بیشترین تقاضا برای کارگران مهاجر را دارند حضور و اهمیت مهندسان مشخص نشود، اما هنوز تقاضای زیادی برای انواع مهندسین ماهر و واجد شرایط وجود دارد که شامل مهندسان مکانیک، صنایع، الکترونیک، حمل و نقل و برق می‌شود.
 
کشاورزان
 
 متخصصان و کارگران ماهر در زمینه کشاورزی همیشه با شانس بالایی برای دریافت درخواست کار در استرالیا مواجه هستند. مانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته با زمین های پهناور، استرالیا به کارگران مزرعه موقت نیاز دارد تا در کارهای پیش پا افتاده مانند برداشت محصول کمک کنند، اما فرصت‌های زیادی برای کارگران کشاورزی با مهارت بیشتر هم وجود دارد.
 
 
پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر