TRA مصاحبه تکنیکال
05 مرداد, 1400

TRA مصاحبه تکنیکال

مهاجرت از طریق تخصص های فنی حرفه ای یکی از بهترین و پرتقاضا ترین ویزاهای نیروهای متخصص در استرالیا است.

 

عناوین شغلی بسیاری در سازمان ارزیاب TRA که مخصوص رشته های فنی و حرفه ای هستند بررسی میشوند.  25 عنوان شغلی وجود دارند که شما بعد از ارزیابی مثبت سازمان ارزیاب یک مصاحبه تکنیکال یا فنی هم باید بگذرانید.

 

عناوینی که باید مرحله مصاحبه تکنیکال را بگذرانند عناوینی مثل کابینت ساز، نجار، نصاب، آرایشگر و بقیه عناوین هستند.

شما میتوانید برای آگاهی کامل از این لیست به این لینک مراجعه فرمایید.

هنگامی که بررسی مدارک را پشت سر گذاشتید ، برای مصاحبه فنی دعوت میشوید. شما در طول این مصاحبه باید در مورد رشته کاری خود به سوالات تخصصی که ارزیاب از شما میپرسد پاسخ دهید. مدت این مصاحبه با توجه به عنوان شغلی و نحوه پاسخگویی شما  بین 1 تا ساعت زمان می برد. بسته به شغل و مهارت شما، بین مصاحبه‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد، اما معمولا ارزیاب از روند کار روزانه‌تان، ابزارهایی که در شغلتان استفاده می‌کنید و همچنین وظایفی که بر عهده دارید، سوال می‌پرسد. قبل از این مصاحبه، ارزیاب اطلاعاتی که در مرحله ارزیابی اسناد انجام شده را بررسی خواهد کرد.
برای مصاحبه تکنیکال باید به چند  نکته دقت نمایید.

 

در روز مصاحبه باید نامه  Admission Voucher  و پاسپورت معتبر خود را به همراه داشته باشید که توسط سوپروایز مصاحبه فنی جهت تکمیل  Registration form  شما بررسی گردد.


شما فقط اجازه دارید یک بطری آب همراه خودتان به جلسه مصاحبه ببرید و در طول مصاحبه نمیتوانید محل را ترک نمایید.
فردی که با شما مصاحبه میکنه متخصص عنوان شغلی شماست و شما باید تسلط کاملی بر روی فکت شیتی که داخل سایت وت اسس برای عنوان شغلی شما وجود داره داشته باشید.  این مسئله و تسلط شما از چندین جهت بسیار مهم است. ضمن آمادگی ذهنی و بالا رفتن اعتماد به نفس شما در مصاحبه و تضمیین قبولی در این مرحله شما با عبارات تخصصی رشته خود به زبان انگلیسی اشنا خواهید شد که این مسئله در کاریابی شما در استرالیا بسیار حائز اهمیت است.

برای مشاهده فکت شیت عنوان شغلی خود به این لینک مراجعه فرمایید.


با اینکه برای این مصاحبه نیازی به مدرک زبان نیست ولی مصاحبه به زبان انگلیسی برگزار میشود و شما نمیتوانید هیچ دیکشنری ، کتاب یا مترجمی همراهتان داشته باشید. پس بهتر است قبل از مصاحبه حتما مطالعه مرتبط با رشته کاری خود داشته باشید.


شما میتوانید دفتر تهران موسسه بین المللی شادا را به عنوان ونیو و محل برگزاری مصاحبه انتخاب کنید تا کارشناسان و متخصصین ما در این زمینه و قبل از مصاحبه راهنمایی های لازم را برای یک مصاحبه موفق با شما انجام دهند.

 

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر