شرایط دریافت ویزای استارت آپ استرالیا چیست؟
17 فروردین, 1401

شرایط دریافت ویزای استارت آپ استرالیا چیست؟

جهان مملو از محصولات و خدماتی است که زمانی وجود نداشتند تا وقتی که توسط یک کارآفرین ایده پردازی و عملیاتی شدند. از تمبر پستی گرفته تا موتور جت، نوآوری به منظور رفع نیازها و چالش های بشر، توسط ذهن های درخشان، شیوه زندگی و شکل آینده ما را تغییر داده است.

کارآفرین فردی مبتکر و ریسک پذیره که ایده را به واقعیت تبدیل میکند و یک جریان اقتصادی ایجاد می نماید و با ایجاد خلاقیت، به افراد زیادی کمک می کند و کارآفرینی یک فرآیند منظم و مشخص به منظور خلق ارزش جدید از طریق تلاش مستمر با در نظر گرفتن ریسک های موجود است. 

شاید شما هم اخبار مربوط به ویزای E188 یا همون ویزای کارآفرینی یا استارت آپ استرالیا را این روز ها شنیده باشید. این ویزا  ویزای جدیدی نیست و از قبل هم وجود داشته و مخصوص افرادی است که یک ایده ی کارآفرینی نوآورانه داشته باشند. 

 

شرایط دریافت ویزای استارت آپ استرالیا

برای دریافت این نوع از انواع ویزای استرالیا شما باید:  
- زیر 55 سال سن داشته باشید. 
- یک ایده ی کارآفرینی که منجر به تجاری شدن یک محصول یا خدمت و یا باعث توسعه یک بیزینس داخل استرالیا بشود، ارائه دهید و برای طرح خود نامینیشن دریافت کنید. 
- مدرک زبان انگلیسی معادل ایلتس 6 یا پی تی ای با نمره 50 ارائه بدهید. 
- پس از ورود به استرالیا، ایده ی خود را عملیاتی و استارت آپ را راه اندازی کنید. 

 

منظور از ایده نوآورانه ی کارآفرینی چیست؟

 
اگر بخواهیم ایده نوآورانه ی کارآفرینی را تعریف کنیم باید بگوییم که نوآوری، یک ایده، محصول یا فرآیند جدید است
که راه حل های بهتری را برای مشاغل، اقتصاد، جامعه و مصرف کنندگان ایجاد می کند. نوآوری باید باعث رفع موانع رشد، ایجاد شغل و بهبود کارایی شود. در نظر داشته باشید نوآوری لزوما فقط ایجاد یک محصول جدید نیست، بلکه میتواند حول محور بهبود روش های انجام کار نیز ارائه شود.
 
برای دریافت این ویزا، ایده ی استارت آپی شما نباید  : 
o در زمینه ساخت و ساز و املاک باشد. 
o در زمینه تامین نیرو انسانی باشد.
o حول محور خرید یک بیزنس فعال و یا اخذ نمایندگی در استرالیا باشد. 

 

عوامل تاثیرگذار در اجرایی شدن ایده های استارت آپی

اثرات و عوامل محیطی یکی از پارامتر های مهم در اجرایی شدن ایده های استارت آپی شما هستند و چنانچه محیط با کارآفرینی ناسازگاری داشته باشد موانع و چالش های بسیاری در این مسیر ایجاد می شود و همچنین اگر  با آن هم‌ راستا باشد، بسترساز ایجاد و رشد آن خواهد بود. تاثیر شرایط اقتصادی، تکنولوژی، سیاسی و اجتماعی محیط یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر زمینه های کارآفرینی خواهد بود. 

کشوری مانند استرالیا، علاوه بر دارا بودن رفاه و شاخص های اقتصادی مطرح جهانی، امکانات و بسترهای لازم برای شروع و گسترش فعالیت استارت آپی شما را فراهم میکند. جالب است بدانید که مسیر شروع بسیاری از استارت آپ های جهانی از استرالیا عبور کرده است. 

دولت استرالیا، با برنامه های مهاجرتی خود در طی سال های گذشته، بازرگانان و کارآفرینان بسیاری را از سراسر جهان با هدف راه اندازی کسب و کار خود و رشد و توسعه ی اقتصاد این کشور، جذب نموده است.  به خاطر داشته باشید شروع هر کسب و کاری در یک کشور جدید، نیازمند آشنایی کامل با قوانین و برنامه ریزی دقیق و مرحله به مرحله می باشد. 

جهان کارآفرینی امروز بیشتر بر پایه ی ایده های عملیاتی و خلاقانه می باشد، شاید یکی از دلایلی که ویزای استارت آپ استرالیا به سرمایه ی مالی و گردش حساب بانکی نیز نیاز ندارد، همین دلیل باشد! 


اگر کارآفرین هستید و یک ایده ی نوآورانه دارید، استرالیا می تواند مقصد بسیار مناسبی برای توسعه ی کسب و کار شما و پیاده سازی ایده های منحصر به فردتان باشد. جهت بررسی تخصصی شرایط خود برای اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا می توانید فرم ارزیابی رایگان را تکمیل و برای ما ارسال نمایید. 

 

 

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر