مهمترین دلایل عدم موفقیت ویزای بیزینسی
13 اردیبهشت, 1401

مهمترین دلایل عدم موفقیت ویزای بیزینسی

در این مقاله به بررسی علل اصلی رد شدن درخواست ویزای استرالیا می پردازیم.

اداره مهاجرت استرالیا یکی از سازمان های دولتی این کشور است که هر ساله هزاران درخواست أخذ ویزا را با توجه به قوانین استرالیا دریافت و بررسی می‌کند. به همین دلیل پاسخ به این درخواست ها زمان زیادی طول می‌ کشد و اگر متقاضی در زمان صدور مدارک برای دریافت ویزا دچار اشتباه گردد، باید زمان زیادی صرف تجدید نظر خواهی یا صدور مجدد ویزا کند.
این اداره هر ساله شرایط صدور و امتیازات انواع ویزا را در وب سایت رسمی خود منتشر می‌کند. برای دریافت ویزا نکات مهمی وجود دارد که ممکن است در وب سایت به صورت جامع ذکر نشده باشد و نیاز به تجربه و شناخت عمیق قوانین به روز، توسط وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا دارد. متاسفانه بسیاری از متقاضیان أخذ ویزای استرالیا، توجهی به توصیه ‌های اداره مهاجرت ندارند. به همین دلیل گاهی طی کردن مراحل درخواست و دریافت ویزا ممکن مدت زیادی طول بکشد. گاهی هم درخواست به طور کلی با پاسخ منفی همراه می‌شود.
رد شدن ویزا می تواند دلایل بسیاری داشته باشد. اولین و اصلی ترین دلیل رد شدن ویزا، ارسال اطلاعات متناقض برای اداره مهاجرت استرالیا است. تمام اطلاعات ارسالی توسط متقاضی به صورت کامل در یک دیتابیس ذخیره و بررسی میشود. برای هر ویزای ارسالی به اداره مهاجرت باید تمام مدارک و اطلاعاتی که ارائه میشود مستدل، واقعی و منطبق با فرم هایی که تکمیل شده باشد.
اولین قدم متقاضی در تشکیل پرونده مهاجرت تجاری، ثبت
EOI استرالیا است و در تکمیل این اپلیکیشن باید دقت زیادی داشته باشند. اگر تجربه کافی و یا اطلاعات کاملی در این زمینه ندارید بهتر است از مشاوران و یا وکلای خبره در این زمینه استفاده کنید تا اطلاعاتی مغایر با مستندات و مدارکی که دارید، ادعا نکنید.
مورد بعدی ارسال مدارک ناقص است. البته در این مورد آفیسر معمولا با ارسال فیدبک و درخواست مدارک اضافی از شما درخواست می کند تا مدارک مورد نظر را ارسال کنید اما در صورت ارسال اطلاعات اشتباه این موضوع را القا می کنید که قصد فریب آفسیر را دارید و احتمال رد شدن ویزای شما به شدت افزایش پیدا می کند.
دلیل مهم بعدی بیان اطلاعات نادرست و یا پنهان کردن حقیقت است که باعث رد شدن ویزای شما میشود.
برای مثال اگر شما
6 سال سابقه کار را عنوان می کنید باید اسناد و مدارک محکمی برای این ادعا در اختیار اداره مهاجرت قرار دهید و یا اگر متاهل هستید باید مدارک قابل استنادی دال بر اینکه شما واقعا باهم زوج هستید را ارائه کنید، تاریخ فارغ التحصیلی دانشگاه باید با موارد موجود در رزومه تان مطابقت داشته باشد. مقامات مهاجرت به هر پایگاه اطلاعاتی که بتواند اطلاعات شما را تصدیق کند، دسترسی دارند و اداره مهاجرت استرالیا به شدت روی ذکر سوابق و صداقت تأکید دارد.
اطلاعات و مدارک ارسالی به اداره مهاجرت، می بایست به نحوی باشد که قابلیت اثبات را دارا بوده و بتوان با ارائه مدارک بیشتر صحت آن را تایید نمود. اثبات سوابق مربوط به مدیریت کسب و کار اغلب با ارائه مدارکی از قبیل صورت مالی، نامه های درون سازمانی، مدارک مالیاتی، اجاره نامه ملک کسب و کار و ... امکان پذیر است.

موسسه بین المللی شادا با استفاده از تجربه ی خوب در تمام پرونده های خود، تلاش میکند تا ریسک های پرونده را شناسایی و آن ها رو به صفر برساند .

 

 

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر