۱۱ دی
راهنمای ثبت نام در سایت سفارت استرالیا
چیزی به نام " ثبت نام سفارت استرالیا " در عمل و برای مهاجرت به این کشور موضوعیت ندارد و متاسفانه مخاطبان بسیاری به اشتباه درباره این فرایند پرسش دارند. در این مقاله با شما از ماهیت ثبت نام در سفارت استرالیا و جزئیات این فرایند خواهیم گفت.
۱ دی
مهاجرت آرایشگران به استرالیا
مهاجرت آرایشگران به استرالیا هر سال در سطح وسیعی از کشورهای مختلف صورت می‌گیرد. 
۲۹ آذر
شرایط دریافت ویزای مهارتی استرالیا با اسپانسر ایالتی
ویزای مهارتی استرالیا با اسپانسر ایالتی یکی از مناسبترین و با ارزشترین انواع ویزای استرالیا محسوب می‌شود. به این ویزا skilled worker  و یا ویزای مهارتی هم گفته می‌شود.
۲۷ آذر
روز جهانی مهاجران
روز جهانی مهاجر یا مهاجران به تاریخ 18 دسامبر هر سال در حالی برگزار می‌شود که در برخی کشورها جشن و در برخی دیگر راهپیمایی و مطالبه گری در پی دارد.
۲۱ آذر
نکات مصاحبه کاری در استرالیا
مصاحبه کاری در استرالیا بدون تردید یکی از مهم‌ترین و موثرترین گام‌ها در رسیدن به زندگی ایده‌آل و داشتن شغل مورد علاقه در این کشور است.
۱۵ آذر
شرایط دریافت ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی استرالیا
ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی استرالیا یا به عبارتی دریافت جاب آفر از استرالیا یکی از مسیرهای پرهوادار در حوزه درخواست ویزای استرالیا است.
۱۱ آذر
شرایط مهاجرت پزشکان به استرالیا
مهاجرت پزشکان به استرالیا با توجه به مدت زمان دوران تحصیل، میزان تخصص، مقالات بین المللی، تمکن مالی و سن، متفاوت و در هر پرونده تا حدی منحصر به فرد است.
۷ آذر
شرایط ویزای داما استرالیا
آشنایی با شرایط ویزای داما استرالیا یا همان تفاهم‌نامه یا توافقنامه مهاجرت به مناطق مشخص، به متقاضی ویزای استرالیا کمک می‌کند تا در خصوص انتخاب مسیر مهاجرت آگاهانه و درست تصمیم بگیرد.
۱ آذر
جاب آفر چیست؟ چگونه ویزای جاب آفر استرالیا بگیریم؟
جاب آفر اسم رمز شروع یک فرآیند نه چندان ساده است که برای رسیدن به ویزا و در نهایت اقامت دائم، به صبوری، نظم و قانون‌مندی نیاز دارد
۱۳ آبان
وکیل مهاجرت کیست و چه وظایفی دارد؟
وکیل مهاجرت پیش از آنکه وکیل رسمی و طرف قرارداد شما برای مهاجرت باشد، یک دوست قابل اعتماد، پیگیر و دلسوز برای شما است.
۲۲ مهر
شرایط مهاجرت معلمان به استرالیا
برای اقدام اخذ ویزای کار در شغل معلمی، اولین قدم این است که از معلم بودن خود مطمئن شوید
۱۵ مهر
شرایط مهاجرت کشاورزان به استرالیا
مهاجرت کشاورزان به استرالیا فرصتی بسیار مناسب برای شاغلان در این رشته است چرا که استرالیا دارای مزایای منحصر بفردی در تولید محصولات کشاورزی است و دولت آن چشم اندازها و برنامه های زیادی در زمینه کشاورزی دارد.
پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر