۲ خرداد
شرایط مهاجرت تراشکاران به استرالیا
در این مقاله با شما از مهاجرت افراد مجهز به دانش فنی این شغل همچنین شرایط دریافت ویزای کاری استرالیا با شغل تراشکاری خواهیم گفت.
۱ خرداد
مهاجرت به استرالیا بهتر است یا نیوزیلند؟
در این مقاله با معرفی دو کشور نیوزلند و استرالیا همچنین مزایا و معایب مهاجرت به این کشورها اطلاعات دقیق و مفیدی را ارائه خواهیم کرد. در نگاه اول بسیاری از متقاضیان مهاجرت کشور استرالیا را احتمالا به خاطر اقتصاد قوی، ارتباطات بین المللی و دانشگاه‌های معتبرش به نیوزلند ترجیح می‌دهند
۳۱ اردیبهشت
هزینه مهاجرت به استرالیا در سال 2024
هزینه مهاجرت به استرالیا یکی از دغدغه‌های مهاجران به این کشور است. با توجه به تفاوت ارزش پول مبدا و مقصد، آگاهی از هزینه همه جزئیات و مراحل مهاجرت اهمیت بسیار زیادی دارد.
۱۹ اردیبهشت
مهاجرت دندانپزشکان به استرالیا
در این مقاله در رابطه با رشته دندانپزشکی در استرالیا، شرایط استخدام و درآمد آن صحبت کرده ایم. برای آگاهی کافی درباره مهاجرت دندانپزشکان به استرالیا ادامه مقاله را مطالعه نمایید
۲۶ فروردین
ریجکت ویزا چیست؟ مهمترین دلایل ریجکت شدن ویزا
در این مقاله با شما از دلایل ریجکت شدن، تاثیر ریجکتی بر وضعیت پاسپورت و اقدامات بعد از ریجکت خواهیم گفت.
۱۳ فروردین
چک لیست مهاجرت و نکات قبل از مهاجرت
در این مقاله از اقداماتی که باید قبل از مهاجرت انجام دهید و همچنین مواردی که باید قبل از مهاجرت به آن‌ها فکر کنید، با شما خواهیم گفت.
۸ بهمن
فرم EOI استرالیا چیست؟
در این مقاله در مورد فرم EOI استرالیا که مخفف عبارت Expression of Interest است صحبت خواهیم کرد. این فرم به معنای ابراز علاقه و تمایل شما به مهاجرت به استرالیا است و از سوی فرد متقاضی تکمیل و ارسال می‌شود.
۲۸ دی
بهترین رشته ها برای تحصیل در استرالیا کدامند؟
در این مقاله با شما از تحصیل در استرالیا و رشته‌های مهم تحصیلی در این کشور خواهیم گفت. همچنین مزایای تحصیل در این کشور را بررسی خواهیم کرد.
۲۴ دی
ظرفیت ویزاهای استرالیا در سال 2023 چقدر است؟
ظرفیت ویزاهای استرالیا هر سال متغیر است. مجموعه های معتبر مهاجرتی با داشتن آمار موثق و رسمی، ظرفیت ویزاهای استرالیا در هر ایالت را بررسی کرده و بر اساس آن بهترین پیشنهاد را در مورد پرونده موکلین خود ارائه می دهند. 
۲۱ دی
نحوه امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا در سال 2023
امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا یکی از مهمترین فرایندهای پرونده فرد متقاضی پیش از مهاجرت است. آشنایی با نحوه انجام این کار می‌تواند انتخاب و درخواست ویزای شما را هدفمند و مناسب‌تر کند. 
۱۹ دی
حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به استرالیا چند است؟
نمره آیلتس برای مهاجرت به استرالیا یکی از دغدغه‌ها و مدارک مهم در پرونده متقاضیان مهاجرت به این کشور است. دانستن حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به این کشور مستلزم مشخص شدن این موضوع است که به دنبال چه ویزایی با چه سابکلاسی هستید، زیرا خوشبختانه تمامی ویزاهای  شرایط آیلتس برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های استرالیا با شرایط این مدرک بین المللی زبان برای ویزای کار یا ویزای تجاری متفاوت است اما به طور کلی می‌توان گفت:
۱۵ دی
ویزای استارت آپ چیست؟
بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر از راه‌های مختلف اقدام به جذب نیروی انسانی مهاجر می‌کنند. ویزای استارت آپ یکی از این راه‌های جذاب است که هم فرصت مناسبی برای مهاجران دارای ایده کسب و کار و هم به سود کشور مقصد در بعد اقتصادی است. 
پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر