شرایط مهاجرت کشاورزان به استرالیا
15 مهر, 1401

شرایط مهاجرت کشاورزان به استرالیا

مهاجرت کشاورزان به استرالیا فرصتی بسیار مناسب برای شاغلان در این رشته است چرا که استرالیا دارای مزایای منحصر بفردی در تولید محصولات کشاورزی است و دولت آن چشم اندازها و برنامه های  زیادی در زمینه کشاورزی دارد.

در این مقاله به نحوه و شرایط مهاجرت کشاورزان به استرالیا پرداخته ایم. 


استرالیا کشوری مناسب برای مهاجرت کشاورزان

با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گیری استرالیا در نیمکره جنوبی، تولیدات فصلی متفاوتی نسبت به نیمکره شمالی دارد و این یعنی شرکت های استرالیایی، توانمندی ارائه محصولات کشاورزی در تمام فصول سال به بازار جهانی را دارند.

همچنین وسعت زیاد زمین های زراعی مرغوب در استرالیا، به این کشور بی نظیر کمک کرده تا به یکی از صادرکنندگان جهانی غلات و پشم تبدیل شود.  

کشاورزی تقریباً
3 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می دهد و حدود 4 درصد از کل نیروی کار را به طور مستقیم استخدام می کند. 

 

مهاجرت کشاورزان به استرالیا

 


ویزای مناسب برای مهاجرت کشاورزان به استرالیا 


ویزای سرمایه گذاری و نوآوری تجاری برای کشاورزان 

جغرافیای استرالیا و وجود زیرساخت ها و بسترهای مناسب، باعث ایجاد زمینه و فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی در این کشور شده است.  

براساس آمارها و شاخص زندگی بهتر، میزان متوسط درآمد هر خانوار در استرالیا در رتبه پنجم قرار گرفته است.

این رتبه بندی شاخص زندگی بهتر که با نام OECD شناخته می شود، نشان از قدرت افراد در خرید و سرمایه گذاری دارد. می توان نتیجه گرفت که استرالیا مقصد مناسبی برای تجارت است. 

برای دریافت ویزا های سرمایه گذاری استرالیا، گردش مالی کسب و کار قانونی متقاضیان طی 2 سال از 4 سال اخیر باید عدد مشخصی را احراز کرده باشد.

همانطور که میدانید ویزاهای سرمایه گذاری و تجاری استرالیا منطبق بر یک سیستم امتیازبندی هستند.

در این سیستم سن، تحصیلات، میزان تسلط به زبان انگلیسی، دارایی های متقاضی و پارتنرش، گردش مالی، سوابق مدیریتی و همه و همه مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرار میگیرند.

اگر شما در حیطه کشاورزی صاحب کسب وکاری فعال باشید به صورتی که گردش مالی قابل قبولی به اداره مهاجرت استرالیا ارائه شود، با تهیه ی بیزینس پلن قوی با توجه به چشم اندازی که برای بیزنس دارید و با جزیئات تخصصی آن، میتوانید بدون نیاز به انتقال سرمایه اولیه، ویزای 5 ساله استرالیا را دریافت کنید. 

همان طور که گفته شد، کسب و کارهای مربوط به کشاورزی پتانسیل بالایی برای موفقیت در استرالیا دارند. اما به این نکته توجه داشته باشید که از بین ایالت های استرالیا و فرصت های مناسب برای این زمینه در سرمایه گذاری، حتما باید قبل از اقدام، درباره نیاز بازار و اینکه کدام ایالت گزینه بهتری برای کسب و کار مد نظر شما است، تحقیق کنید.

مشاورین و تیم حرفه ای خدمات مشتریان شادا بانک اطلاعاتی قوی از تحقیقات بازار ایالت های مختلف دارند و بر اساس نوع کسب و کار شما و شرایط هر ایالت، بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می دهند به صورتی که هم موفق به اخذ ویزای 188 شوید و هم بتوانید کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی و در نهایت اقامت دائم استرالیا را دریافت نمایید. 


ویزای کاری و مهارتی برای کشاورزان 

اقدام از طریق ویزای کاری استرالیا از دیگر راه های محبوب جهت مهاجرت به استرالیا است و این ویزا بر مبنای تخصص و مهارت متقاضی و نیازمندی های این کشور ارائه می شود. 

ویزاهای اسکیل ورکر استرالیا هم بر اساس سیستم امتیاز بندی هستند و مواردی مثل سن، تحصیلات، سوابق کاری، نمره زبان، وضعیت تاهل و... مورد امتیاز بندی قرار میگیرد. با این ویزا میتوانید به صورت دائم یا موقت در استرالیا زندگی کرد و از مزایای آن می توان به خدمات درمانی رایگان و تحصیل رایگان فرزندان اشاره کرد.  

 

مهاجرت کشاورزان به استرالیا

 

از جمله مشاغلی که میتواند در حوزه کشاورزی بر مبنای مهارت های شغلی اقدام کند، شغل مشاور کشاورزی است. این شغل هم برای ویزای مهارتی جزو مشاغل مورد نیاز استرالیا است. 


سخن آخر

چنانچه استرالیا مقصد مهاجرتی شماست می توانید از خدمات تخصصی موسسه بین المللی شادا استفاده نمایید. در موسسه شادا کارشناسان و وکلای حرفه ای از ابتدا تا انتهای این مسیر همراه شما خواهند بود. برای بررسی دقیقتر شرایط میتوانید فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید.

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر