مهاجرت افراد بالای 40 سال
04 تیر, 1401

مهاجرت افراد بالای 40 سال

 

رویای مهاجرت با افزایش سن کمرنگ می شود؟

 

مهاجرت از آن دسته تصمیم هایی است که در عین شیرینی نتیجه، دغدغه های بسیاری به همراه دارد، همواره بالا رفتن سن افراد چه در شروع و چه در طول پروسه مهاجرت، یکی از دغدغه های مهاجرین بوده است. 

طبق تجربه میتوان گفت اکثر این دغدغه ها به دلیل عدم آگاهی کافی و همچنین تصوری است که از کلمه مهاجرت در ذهن افراد شکل گرفته است. معمولا وقتی صحبت از مهاجرت می شود تصویر اولیه ای که در ذهن اکثر افراد نقش می بندد، مهاجرت جوانانی است که برای تحصیل مقصد دیگری را برگزیده اند.
 همانطور که گفته شد، در این تصویر جوانی و سن کم از پارامتر های مهم و تاثیر گذار در مهاجرت افراد است.  
در این مقاله با شما هستیم، تا تصویر جدیدی از مهاجرت افراد با سن بالاتر را ترسیم کنیم. 

 

 

استرالیا مقصدی برای همه سنین 

 

تنوع و گوناگونی ویزاهای استرالیا به گونه ای است که افراد بسیاری در بازه 18 تا 55 سال می توانند این کشور پهناور را به عنوان خانه بعدی خود انتخاب کنند. اگر بالای چهل سال سن دارید، با سه راه پیشنهادی شادا برای مهاجرت به استرالیا همراه ما باشید.  
برای دریافت هریک از ویزاهای مهارتی مبتنی بر امتیاز استرالیا، عواملی همچون سن، مدرک تحصیلی، وضعیت زبان، سابقه کاری و ... مورد ارزیابی قرار میگیرد. هر یک از این موارد امتیاز بندی خاصی را در سیستم امتیاز بندی استرالیا به خود اختصاص داده است. به همین سبب افرادی که میخواهند به استرالیا مهاجرت کنند، با هر سن و سالی بسته به شرایطی که دارند باید حداقل امتیازات لازم از سیستم امتیاز بندی را کسب کنند تا موفق به دریافت ویزای استرالیا شوند. در نظر داشته باشید که با توجه به گوناگونی ویزاهای استرالیا، مزایای متفاوتی هم نصیب متقاضی ویزا خواهد شد که حق کار، تحصیل رایگان فرزندان، بیمه درمانی و ... گوشه ای از آن ها است. 

 

3 ویزا، 3 راه برای مهاجرت به استرالیا 

 

ویزاهای مهارتی 

اگر بالای 40 سال سن دارید، هنوز هم شانس اقدام از طریق ویزا های مهارتی برای شما وجود دارد.  
اگر شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد می توانید اقدام کنید. مخصوصا مشاغلی که بر اساس تعداد متقاضیان به رقابت کمتر و همچنین امتیاز کمتری نیاز داشته باشند. به همین سبب شما با تکیه بر نقاط قوتی همچون نمره زبان بالا، امتیاز آزمون ناتی و یا امتیاز همسر می توانید امتیاز سن از دست رفته را جبران کنید و از طریق ویزا های کاری و مهارتی برای مهاجرت به استرالیا، کشوری با نرخ بیکاری پایین، اقدام کنید. 
از ویژگی های کلی ویزاهای مهارتی می توان به اجازه کار و تحصیل در استرالیا، امکان درخواست شهروندی و اسپانسری اقامت برای خویشاوندان اشاره کرد. 

ویزاهای گلوبال تلنت 

یکی دیگر از راه های پیش روی افراد بالای چهل سال، اقدام برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزا های گلوبال تلنت یا همان استعداد های درخشان است. چنانچه مدرک دکترا دارید و دستاورد های بین المللی برجسته و شناخته شده ای دارید، میتوانید از طریق یکی از سکتورهای مد نظر استرالیا که مطابق با رشته شما است، اقدام کنید.

"این ویزا یک ویزای دائمی است و از طریق دریافت این ویزا نه تنها اجازه کار و تحصیل را دارید بلکه می توانید در صورت واجد شرایط بودن برای اقامت دائم اعضای خانواده خود نیز اسپانسر شوید."

 

ویزاهای سرمایه گذاری 

آخرین راه هم متعلق به تجار و کارآفرینانی است که تجارب تجاری گسترده ای داشته اند. پیاده سازی ایده تجاری و راه اندازی یک بیزنس جدید و یا موجود در استرالیا راهی است که ویزا های سرمایه گذاری برای مهاجرت به استرالیا پیش روی شما گذاشته اند. برای اقدام از طریق  ویزا های سرمایه گذاری باید توسط یک ایالت استرالیا دعوتنامه دریافت کنید و مبلغ مشخصی را در یکی از ایالت های استرالیا به منظور پیاده سازی ایده ی خود، سرمایه گذاری کنید و ایده خود را عملی کنید. شما برای درخواست این ویزا تا قبل از 55 سال نیز مهلت دارید. 

ما در شادا 

اگر بالای چهل سال هستید و رویای مهاجرت در سر دارید، اهمیت یک مشاوره را برای اغاز این مسیر مهم دست کم نگیرید. هر یک از مسیر های گفته شده چالش های مخصوص به خود را دارند. ما در شادا از ابتدا تا انتها کنار شما هستیم تا بهترین پیشنهاد را طبق شرایط شما ارائه دهیم.  

 

 

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر