شرایط مهاجرت کابینت سازان به استرالیا
29 مرداد, 1401

شرایط مهاجرت کابینت سازان به استرالیا

مهاجرت کابینت سازان استرالیا

وقتی برای کابینت‎‌های خانه‌ی تازه خریداری‌شده‌ام در سیدنی از یک جوان ایرانی کمک گرفتم و برگ خرید خدمات آن را دریافت کردم، فهمیدم شغل کابینت سازی در استرالیا بسیار پردرآمد است.
بعد از آن بود که به بسیاری از دوستان جوانی که قصد مهاجرت به استرالیا را داشتند یک توصیه مهم داشتم. البته منظورم دوستانی هستند که رزومه فنی و تخصصی دارند. به همه پیشنهاد کردم، حتماً زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و به‌عنوان یک مقصد مهاجرتی، استرالیا را انتخاب کنند.
کابینت سازی در استرالیا مثل خیلی از رشته‌های فنی در صنعت راه و ساختمان و دکوراسیون محیط بسیار پردرآمد است.
متقاضی ویزای کار از طریق عنوان شغلی کابینت ساز باید در مرحله‌ی اول، از فرایند ارزیابی نتیجه‌ی مثبتی دریافت کنند، اولین و مهم‌ترین قدم برای مهاجرت تحت این تخصص و از طریق ویزاهای مهارتی دریافت اسسمنت مثبت است.
در مرحله‌ی ارزیابی، بر اساس استانداردهای استرالیا تخصص شما بررسی می‌شود، ارزیابی مهارت‌های کابینت ساز بر عهده سازمان TRA (Trades Recognition Australia) است.
پس از تکمیل موفقیت‌آمیز ارزیابی مهارت‌های کابینت ساز، گواهی استرالیایی خود را در رشته‌ی کابینت سازی دریافت خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد درخواست خود را برای ویزای کار ماهر ادامه دهید.
 

مشاغل فنی در استرالیا

استرالیا کشوری توسعه‌یافته محسوب می‌شود که بسیاری از سیاست‌های خود را بر گسترش زیرساخت و صنایع مختلف بناکرده است.

با توجه به نقش مشاغل فنی در سیاست محبوب استرالیا در راستای دستیابی به اهداف متعالی، تقاضا برای مشاغل فنی در استرالیا بسیار بالا است. مردم شهرهای بزرگ استرالیا به کنایه می‌گویند: همیشه چیزی برای تعمیر کردن، ساختن یا تغییر دادن وجود دارد. پس خوش به حال کابینت سازان ایرانی که مدارک معتبر، سابقه کاری خوب و سطح زبان انگلیسی قابل قبولی دارند.
 
مهاجرت کابینت سازان به استرالیا

 

کابینت سازی در استرالیا

کابینت سازی از آن دسته مشاغل پرطرفداری است که دائماً در استرالیا متقاضی دارد. تقاضای بالا برای کابینت سازی در استرالیا منجر به سطح بالای اشتغال و رشد صعودی بازار کار کابینت سازان شده است. چشم‌انداز قوی و روشن این عنوان شغلی فقط در استرالیا تعریف‌شده نیست و در تمام دنیا نیز بر همین منوال است.

کابینت سازان ازجمله تکنسین‌ها و فنی کاران حرفه‌ای هستند که به‌صورت دائم در استرالیا مشغول به کار هستند و سفارش کاردارند. تقاضای زیادی از سوی کارفرمایان در استرالیا برای کابینت سازان واجد شرایط وجود دارد و متخصصین این حوزه از چشم‌انداز شغلی قوی در استرالیا و سراسر جهان برخوردار هستند.
 

چگونه در استرالیا کابینت ساز شوم

باید گواهی درجه سوم در فرایند شغلی ساخت کابینت (MSF31113) را دریافت کنید. با داشتن این گواهی بین‌المللی و معتبر مسیرهای تخصصی در ساخت مبلمان، کابینت آشپزخانه و حمام و دکوراسیون منزل نیز برای شما بازخواهد شد.

همچنین شما می‌توانید گواهی III در ساخت مبلمان (MSF30213) را از طریق سازمان TAFE یا سازمان آموزشی مشاغل فنی استرالیا دریافت کنید که بسیار معتبر و مشهور است.
برای مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای مهارتی، برای ارزیابی شغل کابینت ساز در مرحله‌ی اول باید هزینه 1280 دلار استرالیا پرداخت شود. اگر نتیجه‌ی ارزیابی شما در مرحله اول مثبت باشد در مرحله‌ی دوم باید در مصاحبه‌ی تکنیکال شرکت کنید. موسسه بین‌المللی شادا نماینده‌ی انحصاری سازمان ارزیابی برای برگزاری مصاحبه تکنیکال مشاغل فنی در ایران است.
به‌عنوان کابینت ساز شما باید 5 سال سابقه کار ارائه دهید، درصورتی‌که دارای مدرک معتبر کابینت سازی هستید 3 سال سابقه‌ی کاری شما جهت دریافت ارزیابی مثبت موردنیاز است.
 
چنانچه قصد مهاجرت به استرالیا را از طریق مشاغل فنی رادارید جهت دریافت مشاوره تخصصی و انتخاب مناسب‌ترین مسیر مهاجرت به استرالیا فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
 
مهاجرت کابینت سازان به استرالیا

 

وضعیت کابینت سازان در استرالیا

ساخت، تعمیر، نصب و مونتاژ استراکچر های چوبی ازجمله وظایف اصلی کابینت سازان در استرالیا است. میانگین حقوق دریافتی کابینت سازان در استرالیا ساعتی بیش از 24 دلار تا 35 دلار است.
برای مهاجرت تحت عنوان شغلی کابینت ساز به استرالیا باید بدانید که این عنوان شغلی در دسته مشاغل فنی است. از مهم‌ترین مزایایی که مشاغل فنی نسبت به سایر مشاغل دارند، توانایی اقدام بدون مدرک تحصیلی مرتبط است. کابینت سازان بر مبنای تخصص و تجربه در این رشته برای دریافت اسسمنت (ارزیابی مثبت) این اقدام می‌کنند.
 

مراحل اسسمنت برای کابینت سازان

1. مرحله اول ارائه مدارک و مستندات

2. مرحله دوم شرکت در مصاحبه تکنیکال
چنانچه بخواهید برای دریافت ویزای کاری استرالیا اقدام کنید، باید بدانید که سیستم ویزاهای استرالیا مبنی بر امتیازبندی است.
در مصاحبه‌ی تخصصی این رشته، مصاحبه‌کننده فردی استرالیایی و در حوزه تخصص شما است که مهارت و تخصص شمارا با سؤالات مختلفی در حیطه جزئیات اجرایی، نحوه انجام آن، نکات ایمنی و ... مطرح کرده و موردبررسی قرار می‌دهد.
در نظر داشته باشید که موسسه مهاجرتی شادا نماینده رسمی برگزاری مصاحبه تکنیکال مشاغل فنی در ایران است.
 

اخذ ویزای کاری استرالیا برای کابینت سازان

همان‌طور که ذکر شد، بررسی و تائید صلاحیت مشاغلی همچون کابینت سازان بر عهده سازمان ارزیابی Trades Recognition Australia (TRA)  است. کابینت سازان در استرالیا وضعیت خوبی ازنظر درآمد دارند درنتیجه فرایند استخدام و کاریابی آن‌ها نیز شرایط مطلوبی دارد.

برای دریافت مشاوره و اخذ اطلاعات بیشتر جهت مهاجرت به استرالیا از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.
پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر