مهاجرت تحصیلی بدون مدرک به استرالیا
25 خرداد, 1401

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک به استرالیا

راهی برای مهاجرت بدون مدرک به استرالیا هست؟

 

استرالیا در چند دهه ی اخیر به عنوان قطب مهاجرپذیر دنیا جایگاه خودش را تثبیت کرده است. این جایگاه جهانی از پی تنوع ویزاها، کیفیت بالای زندگی و آینده نگری دولت استرالیا آمده است. معمولاً تصور می شود که فقط افراد با استعداد و نخبه می توانند به راحتی واجد شرایط درخواست ویزا های استرالیا باشند. اما این یک افسانه است و واقعیت این است که دولت استرالیا ویزاهای متنوعی را طراحی و ارائه می دهد تا نیروی متخصص و ماهر از سراسر دنیا را به این کشور جذب کند، به عبارت دیگر، همیشه لازم نیست که برای مهاجرت به استرالیا مدرک داشته باشید. در نظر داشته باشید یکی از سیستم های مهاجرتی به استرالیا بر اساس تخصص و مهارت و مبتنی بر امتیاز است. به این معنا که برای اقدام، باید حداقل امتیازات را طبق شرایط کسب نمایید. سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری، نمره زبان، وضعیت تاهل از جمله مواردی است که در سیستم امتیاز دهی استرالیا مورد بررسی قرار میگیرد.  
در این مقاله به بررسی راه های ممکن برای مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی پرداختیم. 

 

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک به استرالیا

 

اولین راه، ویزاهای مهارتی

 

ویزا های مهارتی طرفداران پر و پا قرصی برای اقدام دارند. اقدام از طریق مشاغل فنی اولین راه پیش روی شما بدون نیاز به مدرک تحصیلی است. 25 عنوان شغلی فنی وجود دارد که بدون مدرک تحصیلی و با تکیه بر سابقه کاری و مهارت هایتان میتوانید برای ارزیابی و مهاجرت به استرالیا اقدام کنید. از مهم ترین مزایای ویزاهای مهارتی، اجازه کار و تحصیل، اسپانسری برای اعضای خانواده و همچنین خدمات درمانی رایگان است. 
مهاجرت از طریق مشاغل فنی، با توجه به امتیازات کمتر مورد نیاز، طرفداران بیشتری پیدا کرده است. برای گرفتن ارزیابی مثبت از این طریق شما باید در یک مصاحبه تکنیکال شرکت کنید که قدم اول شما برای مهاجرت به استرالیا است. این مصاحبه به صورت آنلاین برگزار می شود و موسسه بین المللی شادا، نه تنها نماینده رسمی سازمان ارزیابی وت اسس برای انجام مصاحبه تکنیکال مشاغل فنی در ایران است، بلکه جهت آماده سازی شما برای این مصاحبه از ابتدا تا انتها شما را همراهی خواهد کرد. 

 

دومین راه، ویزاهای سرمایه گذاری و نوآوری 

 

نه نیازی به مدرک تحصیلی و نه حتی نمره زبان دارید، اگر برای ویزای نوآوری تجاری استرالیا اقدام کنید.  
این نوع ویزاها برای افرادی است که دارای مهارت های کارآفرینی و تجاری هستند و میخواهند یک بیزنس جدید و یا موجود را در استرالیا راه اندازی کنند. به صورت کلی برای دریافت ویزای نوآوری تجاری و یا استارت آپی در استرالیا باید توسط یکی از ایالت ها یا سازمان دولتی استرالیا توصیه شده باشید. برای اخذ این ویزا شما باید گردش مالی 2 سال از 4 سال اخیر کسب و کار خود را ارائه دهید و به جز میزان گردش مالی کسب و کار، دارایی های شما و پارتنرتان، سوابق تجاری و ... هم مورد بررسی قرار میگیرد و دارای امتیاز هستند. 
راه هایی که می توانید بدون مدرک تحصیلی به استرالیا مهاجرت کنید را باهم بررسی کردیم. قطعا راه های زیادی برای افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، پیش رو هست و بررسی هرکدام نیازمند مشاوره ای حرفه ای است. 

 

 

جهت دریافت مشاوره ی تخصصی و انتخاب مناسب ترین مسیر مهاجرت به استرالیا با شادا در ارتباط باشید. 

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر