راهنمای کاریابی در استرالیا
22 تیر, 1401

راهنمای کاریابی در استرالیا

این مقاله از بلاگ موسسه مهاجرتی شادا، یک راهنمای کاریابی در استرالیا است.

 

کاریابی در استرالیا 

استرالیا ششمین کشور بزرگ دنیا و بهترین مقصد برای افرادی است که میخواهند برای کار به این کشور مهاجرت کنند. 
 استرالیا بر اساس شاخص توسعه انسانی سازمان ملل در بین کشور های ممتاز قرار دارد و در طی سالیان زیاد، تصویر مطلوبی از وضعیت اقتصادی و میزان رضایت شغلی با توجه به بستر های مناسبی که فراهم کرده، از خود ارائه داده است. همین تصویر و بستر ها و زیر ساخت های مناسبی که دولت استرالیا فراهم کرده موجب تشویق افراد متخصص و ماهر برای مهاجرت به این کشور شده است. 


استرالیا، مقصد کاری پرطرفدار

استرالیا سرزمین فرصت های شغلی است و پیدا کردن شغل متناسب از جمله دغدغه های مهاجرین است. نرخ پایین بیکاری و درآمد بالا در این کشور سالانه افراد بیشتری را به سمت مهاجرت به این کشور سوق میدهد. 
سیستم ویزا های مهارتی استرالیا مبنی بر امتیاز بندی است و سالانه متقاضیان بسیاری از همین طریق به استرالیا مهاجرت میکنند. مواردی مانند سن، مدرک تحصیلی، نمره زبان، سابقه کاری، وضعیت تاهل و ... بر امتیاز بندی پرونده افراد تاثیرگذار خواهد بود. 
کشور استرالیا سالانه لیست مشاغل مورد نیاز خود را بر اساس نیازمندی ها و چشم انداز های از پیش تعیین شده منتشر میکند. با هر عنوان شغلی که به این سرزمین مهاجرت می کنید، درباره بازار کارشغل خود تحقیق مفصلی انجام دهید. با مطالعه بیشتر درباره بازار کار عنوان شغلی خود بیشتر متوجه جایگاه خود در بازار کار استرالیا خواهید شد. لینکدین و سایت هایی مثل www.seek.com میتواند تصویر واضحی از میزان درآمد و همچنین از شرح شغلی مورد نظر کارفرمایان استرالیایی به شما بدهد.

ویزا کاری استرالیا   طیف گسترده ای از حقوق کار استرالیا را پیش روی شما میگذارد.

پس از این نوبت به تنظیم رزومه و کاورلتر مطابق با  استاندارد های دولت استرالیا است. کارفرمایان استرالیایی با دقت و با حوصله هستند.
رزومه ای که تهیه میکنید آینه ای از تمام سوابق شما است و هر چه این آینه شفاف تر باشد، شانس شما برای گرفتن شغل آینده بیشتر خواهد بود. کاور لتر به منزله نمایش توانمندی های شما در حل و فصل بحران های شغلی شما است. بدین ترتیب هر دو مدرک را باید با استراتژی خاصی به رشته تحریر در بیاورید.

 


وضعیت زبان شما در بدست آوردن شغل رویایی شما تاثیرگذار است. مصاحبه مرحله اول یک سازمان با متقاضی معمولا به صورت تلفنی است و از آنجایی که شما یک مهاجر هستید هرچه سطح زبان بهتری داشته باشید زودتر مشغول به فعالیت میشوید. 
در نظر داشته باشید که استرالیا یک بازار کار مخفی هم دارد. فارغ از تمامی آگهی های شغلی منتشر شده ، کارفرمایانی هستند که در لینکدین و سایر شبکه های ارتباطی به دنبال نیروی متخصص می گردند. 


برتری های کار در استرالیا

استرالیا هم مانند دیگر کشور های دنیا قوانین یکسانی را برای کار وضع کرده است. دولت استرالیا تمام تلاش خود را در راستای حفظ حقوق کارمندان کرده است.

  • ساعات کاری مشخص
  • تعطیلات و مرخصی های حساب شده
  • امکان اسپانسری برای اعضای خانواده از طریق ویزا های کاری
  • امنیت شغلی
  • و بیمه

از مهم ترین برتری های کار در استرالیا است.

 


کاریابی در استرالیا با شادا

برای رسیدن به سرزمین فرصت های شغلی و کسب تجارب جدید، می توانید با شادا  از طریق شماره 021-91009946 در ارتباط باشید و یا فرم ارزیابی رایگان را کامل کنید تا مشاورین متخصص با شما تماس بگیرند.

 

پرسش و پاسخ
{{comment.name}}
{{comment.name}}

{{comment.comment}}

{{comment.date}}
{{comment.name}}
ادمین سایت

{{comment.reply_text}}

    ثبت پرسش و نظر